05 d’agost 2007

Benvinguda al meu bloc

Per fi activo el meu bloc.

Després de mesos amb el bloc en construcció, finalment l’activo per a compartir reflexions, informacions, vivències i idees amb qui li interessi.

El 2007 és un any de canvis. Després de 6 anys treballant-hi, he deixat l’equip de Relacions internacionals i cooperació de la Secretaria de Joventut i ara sóc al Gabinet de Relacions Internacionals de la UOC. He passat del meu vici per la bici a la moto. Experiències vàries m'han despolititzat i ara ja no sóc un addicte a l'actualitat política del nostre país. I per sobre de tot, d’aquí a poques setmanes la meva vida donarà el tomb més gran: naixerà el Guiu i seré pare!!!

Segur que tindré moltes coses a compartir amb vosaltres!!

Benvingudes i benvinguts!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per convidar-me a compartir els teus pensaments, idees i reflexions. Em sento bentrobat i il.lusionat per conèixer el gir que, en breu, experimentaràs.

Un peto enorme wapu!!!

Miquel

"Transitant" ha dit...

Has trigat més temps en parir un bloc que la Ciara en tenir el Guiu... Que els dos naixements siguin l'inici d'una època ben feliç!

Oriol

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Gerard.
el bloc molt interessant i com hem treballat eh , aquest agost!!!!
en Guim una monada....us desitjo molta sort a tots tres.
ptns
noe